بازدید فرمانده سپاه بیت المقدس از اردوی جهادگران بسیجی در قروه

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از اردوی جهادی جهادگران بسیجی در شهرستان قروه بازدید نمود.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۷۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس، با حضور در "روستا‌های برمه‌تپه، شیروانه و تکیه" از توابع شهرستان قروه از فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی بازدید کرد.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این بازدید از نزدیک فعالیت‌های دانشجویان بسیجی را در قالب اردو‌های جهادی در روستا‌های محروم بخش چهاردولی شهرستان قروه نظاره‌گر شد و از فعالیت‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.


گفتنی است؛ ۹۰۰ نفر از دانشجویان و جهادگران آتش به اختیار در قالب ۳۷ گروه جهادی در ۵۵ روستای استان کردستان مشغول به فعالیت و انجام کار‌های جهادی هستند و به یاری مردم در مناطق محرم رفته‌اند.


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جریان این بازدید در شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۵ گروه جهادی در شهرستان قروه در اردو‌های جهادگران بسیجی حضور دارند که به تعداد ۲۸۰ نفر می‌باشند.


وی با بیان اینکه این افراد از ششم تا ۲۲ شهریور در منطقه چهاردولی فعالیت می‌کنند افزود: حوزه فعالیت جهادگران بسیجی در بخش چهاردولی در زمینه‌های پزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی می‌باشد.


وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه پزشکی اشاره نمود و بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این اردو‌های جهادی ویزیت عمومی و توزیع دارو به تعداد ۳۵۰ نفر، ویزیت متخصص به تعداد ۲ نفر، خدمات زنان و زایمان به تعداد ۶۰ نفر و خدمات دندانپزشکی به تعداد ۴۰۲ نفر می‌باشد.


احداث ۵۰ واحد مسکونی خانه محروم در شهرستان قروه


سردار رجبی به احداث ۵۰ واحد خانه مسکونی محروم در شهرستان قروه اشاره نمود و بیان داشت: تعداد ۵۰ واحد مسکونی قرار است با همکاری کمیته امداد حضرت امام و سپاه در مناطق محروم برای خانواده‌های نیازمند ساخته شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات