رزمایش بیست روزه خدمات رسانی سپاه به مردم با 27 گروه جهادی شهرستانی در مناطق بابل در حال اجراست

سرهنگ رمضانی: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 در ۲۳ و۲۴ شهریور با حضور ۲۷ گروه جهادی شهرستانی و ۴۵۰ گروه جهادی استانی با هدف تقویت روحیه مردم با حضور اقشار مختلف بسیجی در شهرستان بابل اجرا می‎شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۵۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در ناحیه مقاومت بسیج بابل با اصحاب رسانه اظهار کرد: این رزمایش برای آمادگی نیروهای بسیجی  وبه نمایش گذاشتن اقتدار سپاه در برابر فتنه‌های دشمن و به نمایش گذاشتن اقتدار فرهنگ و اندیشه امام(ره) به مردم است.

وی افزود: هرگاه انقلاب اسلامی دچار مخاطره شد سپاه وارد عرصه شده تا از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند و در برابر تمام فتنه‌های دشمن که به صورت موج در جامعه راه انداخته تا بتواند مردم را به انحراف بکشاند.

فرمانده سپاه ناحیه بابل تصریح کرد: سپاه با روحیه مقاومت در برابر توطئه‌های نوین مبارزه کرده و با دیده‌بانی انقلاب و بصیرت‌انقلابی همانند دوران دفاع مقدس در کنار همه توطئه‌های دشمن در برابر جنگ‌های نرم و اقتصادی مقاومت می‌کند.

رمضانی با اشاره به اینکه زمانی که دشمنان نتوانستند با نیروهای نظامی ایران مقابله کنند باورهای دینی مردم را نشان گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: امنیت انقلاب اسلامی نشات گرفته از خون شهدای دفاع مقدس است که پرچم انقلاب را به احتزاز در آورد.

وی یادآور شد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد در ۲۳ و۲۴ شهریور با حضور ۲۷ گروه جهادی شهرستانی و ۴۵۰ گروه جهادی استانی با هدف تقویت روحیه مردم با حضور اقشار مختلف بسیجی در شهرستان بابل اجرا می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه بابل گفت: سپاه از متن مردم و برای حفظ امنیت جامعه با تلاش و مجاهدت خالصانه به ایجاد خدمات می پردازد، لذا مردم باید با هوشیاری و بصیرت و با اتکا به انقلاب اسلامی از این نبرد  مانند دیگر نبردها سربلند بیرون بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها