خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

بسیجیان شاهین دژ با اقتدار تمام در زمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 شرکت می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بسیجیان شاهین دژ با اقتدار تمام در زمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

 سرهنگ پاسدار تقی نجمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 که طی روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو برگزار خواهد شد، گفت: طی این رزمایش که بصورت استانی در سراسر شهرستان های استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، 2 گردان از بسیجیان این شهرستان با اقتدار و صلابتی بی نظیر در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در آغازین لحظات این رزمایش اعضای گردان های بیت المقدس با تجمع در محل از پیش تعیین شده بصورت منسجم و پیاده به محل اردوگاه ستون کشی می شوند. 

 این مقام مسئول هدف از این رزمایش را نمایش قدرت، صلابت و آماده به رزم بودن بسیجیان  و ایجاد نا امیدی در دل بدخواهان و دشمنان این نظام و انقلاب عنوان و تصریح کرد: به حول قوه ی الهی و نظر به عشق و علاقه وافر بسیجیان این شهرستان به ولایت ،رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 با شکوهی خاص برگزار خواهد شد که ضمن تجدید میثاق و بیعت با ولی امر مسلمین جوابی دندان شکن در مقابل یاوه گویی های رئیس جمهور نادان و ابله آمریکا و دست نشانده هایش خواهد بود.

سرهنگ نجمی در پایان گفت: همزمان با انجام این رزمایش تعداد 220 نفر بسیجی در قالب 10 گروه جهادی نسبت به خدمات دهی درمانی،بهداشتی،آموزشی و عمرانی در حاشیه شهر و مناطق محروم و کم برخوردار اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات