خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد

حضور ۵ گردان در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست خبری با اصحاب رسانه در میاندوآب با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)۲ در میاندوآب اظهار کرد : این رزمایش همزمان با سراسر شهرهای آذربایجان غربی در روز ۲۲ شهریور ماه در مرحله اول در منطقه عمومی علیارکندی در میاندوآب برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در این رزمایش پنج گردان بیت المقدس از حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج حضور دارند که سه گردان شهری و دو گردان نیز از بخش های مرحمت آباد و باروق در رزمایش مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شعار این رزمایش “وحدت، ایستادگی و پیشرفت” است، گفت: از اهداف رزمایش می توان به حفظ انسجام ملی، تقویت حمایت مردمی از انقلاب اسلامی، تقویت روحیه مردمی و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از میهن اسلامی اشاره کرد.

مولودی تصریح کرد: این گردان ها مطابق برنامه ها و سین پیش بینی شده روز پنج شنبه در تجمع اولیه، ستون کشی و اعزام و استقرار در محل پیش بینی شده، پیاده روی و سایر برنامه ها و اجرای سناریوهای پیش بینی شده را خواهیم داشت و روز جمعه با اجرای مراسم صبحگاه به پایان خواهد رسید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: مرحله بعدی رزمایش نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان با اجتماع ۴۰ هزار نفری بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۱۰ گروه جهادی نیز در میاندوآب به مناطق حاشیه نشین برای خدمت رسانی به محرومان اعزام شدند.

مولودی با بیان اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج در امر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم است، افزود: این ۱۰ گروه متشکل از ۲۰۰ نفر از بسیجیان بوده که در امر محرومیت زدایی تلاش می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات