آئین وداع مردم بهشهر با شهید مدافع حرم در دومین شب محرم الحرام

در دومین شب محرم الحرام، مردم مکتبی و عاشق راه شهادت و ابا عبدالله الحسین(ع) مازندران، برای دومین شب پیاپی، اینبار در دارالمومنین استان( بهشهر) از فرزند زهرا(س) که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مظلومان سوریه در سال 95 به شهادت رسید وداع خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  در دومین شب محرم الحرام، مردم مکتبی و عاشق راه شهادت و ابا عبدالله الحسین(ع) مازندران، برای دومین شب پیاپی، اینبار در دارالمومنین استان( بهشهر) از فرزند زهرا(س) که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مظلومان سوریه در سال 95 به شهادت رسید وداع خواهند داشت.

مردم استان مازندران باردیگر به یاد مظلومیت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از سلاله پاک فاطمه زهرا(س) شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی وداع باشکوهی را رقم خواند زد.

متدینین و دلدادگان به مکتب عاشورایی حسین بن علی(ع)  شامگاه امشب سه شنبه 20 شهریور، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء از شهید جوانشان در مصلی آیه الله جباری بهشهر وداع می کنند.

 بر اساس برنامه تعیین شده، پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین خواهد شد.

 شهید خلیلی در تاریخ 21 فروردین 95 در تک اول خانطومان به دست مزدوران آمریکا، صهیونیست و آل سعود (داعش) در خانطومان پس از جراحت به شهادت نائل گردید.

پیکر پاک این شهید نسل جوان به همراه شهید نسل اول انقلاب (شهید حبیب الله پور) در روز غدیر خم کشف و پس از شناسایی در آستانه محرم الحرام به مازندران بازگشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها