جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل از بصیرت و ولایتمداری فرزندان ملت ایران اسلامی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل از بصیرت و ولایتمداری فرزندان ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۲۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار حسین هاتفی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هشت دفاع مقدس با نقش‌آفرینی جوانان و نوجوانان کشور و با بصیرت، ولایتمداری و شعور سیاسی که این جوانان داشتند رقم خورد.
وی افزود: دفاع مقدس یک حادثه و معجزه الهی بود که باعث استقلال و عزت مردم و کشور ما و موجب پیشرفت و شکوفایی میهن عزیز ما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، نظامی و اقتدار ما در جهان شد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن با وحدت نیرو‌های مردمی و نیرو‌های مسلح توانستیم جایگاه خوبی را در سطح منطقه و جهان به دست بیاوریم و امروز با بصیرت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف جامعه در مقابل استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه ایستاده‌ایم.
وی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه باید درراه حفظ و نشر این ارزش‌ها تلاش کنیم. هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل از نقش‌آفرینی‌های فرزندان ملت غیور و خداجوی ایران اسلامی است که با بصیرت الهی، شعور سیاسی و پیروی از ولایت‌فقیه حاصل شد.
هاتفی گفت: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید تبیین نقش مدیریت کارآمد ولایت‌فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، قدرت نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات، نقش بصیرت، مقاومت، وحدت و همگرایی اقوام مختلف جامعه در مقابله با استکبار، نهادینه‌سازی روحیه ولایتمداری، ایثار و شهادت، نقش همبستگی ملی و روحیه وفاق و همدلی در پویایی جامعه به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم افزود: باید با نهادینه‌سازی روحیه ولایتمداری و ایثار رزمندگان اسلام، تأثیر آن را در بیداری اسلامی و نهضت‌های مقاومت در سراسر جهان که از فرهنگ عاشورایی و انقلابی سرچشمه می‌گیرد برای همگان تبیین شود.
این مقام مسئول گفت: تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس و تداوم آن به‌عنوان الگوی راهبردی در زمان حال و آینده کشور از دیگر اهداف ما در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
وی در پایان افزود: رژه و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های معرفتی با عنوان حماسه ماندگار در مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برنامه شب خاطره در هیئت‌های مذهبی و مساجد، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، پیاده‌روی خانوادگی، اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعان حرم ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردکان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار