مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردیس :

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردیس با تاکید بر اینکه اگر شهدا نبودند ایران مهد امنیت و افتخار نبود گفت: ملتی که یاد و خاطره شهدایش را زنده نگاه می‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می‌یابد، زیرا شهید، قدرت و جان برکفی ملت را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۹۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رضازاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس با درود به روان پاک شهدا وامام راحل(ره) و قدردانی از دست اندرکاران برپایی یادواره شهدا بیان داشت: دلاوری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس و پس از آن در راه حفاظت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای میهن نه تنها اکنون با گذشت ۳۰سال از جنگ تحمیلی، بلکه در تمام طول تاریخ به یادگار خواهد ماند.

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند
وی افزود: برپایی یادواره های شهدا در سطوح مختلف شهرستان، استان وکشور، یادآوری و بازگویی خاطرات، سیره و سلوک شهدا و همه ایثارگران میهن اسلامی در هرمراسمی موجب افتخار و آبروی ما وملت ماست. درواقع مانیستیم که با برنامه هایمان به شهدا آبرو می دهیم؛ بلکه آرمان های بلند شهدا، نحوه حرکت به سمت اهداف مقدس، احساس وظیفه و عمل به تکلیف شهدا به ما آبرو داده و راه را به ما نشان می دهند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع)  با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل جدید گفت: با برپایی برنامه های فاخر ویژه شهدا، نسل جدید را به سمت و هدف شهدا سوق دهیم و آنها را با یاد شهدا آشنا کنیم. شهدا؛ راه درست، حرکت، قله و هدف را به ما نشان می دهند تا با گذشت زمان راه را گم نکنیم؛ از مسیر ولایت فقیه خارج نشویم واهداف بلند شهدا را فراموش نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها