کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند

امروز همزمان با سراسر کشور مانور کارگران بسیجی در کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان کردستان برگزارشد. که در آن کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۳۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز همزمان با سراسر کشور مانور کارگران بسیجی در کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان کردستان برگزار که در آن کارگران اقدام به برگزاری شیفت ایثار کردند.

کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی و محوله خود در اوقات فراغت بدون چشم‌داشت، اضافه کاری و یا دستمزد در مراکز تولیدی خود خدماتی انجام می‌دهند که در جهت تقویت تولید و کمک به کارخانه و رونق تولید خواهد بود.


دادگر مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی استان کردستان صبح امروز در همایش شیفت ایثار که با حضور کارگران برگزار شد اظهار کرد: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی تمام قد در حال اجرا شدن است و تنها واحد‌های صنعتی می‌توانند سرپا بمانند که فرهنگ ایثار در آن‌ها نهادینه شود و خوشبختانه این چنین ایثاری در کارخانه‌ی تراکتورسازی سنندج وجود دارد و اگر غیر از این باشد در اسرع وقت تعطیل خواهد شد.


وی با بیان اینکه کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند گفت: با توجه به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.


وی گفت: در شرایط فعلی کارخانه داری نوعی جنگ است چرا که با افزایش نرخ ارز متاسفانه بهای تمام شده‌ی محصولات بالا رفته و در نتیجه مشتریان نیز بالطبع کم خواهند شد، اما، چون اکثر مشتریان کارخانه تراکتورسازی قشر کشاورز هستند ما سعی کرده ایم که از مزایا‌ها کاسته شود تا بخشی از هزینه‌ها را کم کنیم و به مشتریان فشار وارد نشود.


به گفته‌ی دادگر، سعی بر این است که کارخانه‌ها سرپا بماند تا شغل‌های جدید ایجاد و حق کارگران ضایع نشود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات