تعیین تکلیف طرح بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 تعیین تکلیف طرح بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که بیش از 25 سال به طول انجامیده است را به عنوان اولین گام فعالیتش در شهرری برشمرد و گفت: شهرری پتانسیل های فراوانی برای جذب سرمایه گذار دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۴۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار در نخستین روزهای کاری به دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت و در این جریان این دیدار گفت: برنامه مدون و قابل اجرایی برای رفع مشکلات موجود در منطقه آماده کرده ایم که مهمترین آن تعیین تکلیف طرح بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

افشار با اشاره به اینکه سرمایه گذار بهترین راهکار برای عملیاتی شدن طرح پیرامونی حرم است، افزود: این طرح بیش از 25 سال به طول انجامیده و معطل مانده است که تلاش می کنیم با حمایت های شهرداری تهران وضعیت آن در دو ماه آینده مشخص شود.

معرفی پتانسیل های شهرری در اولویت

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه سرمایه گذاری یکی از برنامه هایی است که برای معرفی پتانسیل های شهرری به ویژه ظرفیت های پیرامون حرم در دستور کار داریم.

افشار شهرری را هویت تهران برشمرد و گفت: سعی می کنیم با رونق کسب و کار، وضعیت معیشتی مردم شهرری متفاوت شود و ری مقصد سفر شود.

شهرری نیازمند نگاه ویژه شورای اسلامی شهر تهران

آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فعالیت و تعامل شهرداران شهرری(منطقه 20 تهران) طی سنوات اخیر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرداری تهران خدمات ارزنده ای برای طرح پیرامون حرم داشته است که جای تشکر دارد.

 آیت الله محمدی ری شهری گفت: برای رفع دغدغه ها و خواسته های مردمی، بایستی نگاه ویژه ای از سوی شورای اسلامی شهر تهران به شهرری بشود.

وی افزود: در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در طول سال میزبان تعداد زیادی از مسافران با سطح توقعات مختلف هستیم که مهمترین دغدغه آنها بحث اسکان است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نگاه ویژه شورای اسلامی شهر تهران و حضور بیشتر اعضاء شورا در شهرری برای رفع مشکلات و درخواست های مردم را خواستار شد.

ارسال نظرات