مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحکیم بنیان خانواده و اخلاق خانواده، از برنامه‌های شبکه تبلیغی در محرم‌الحرام

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش طلایه‌داران تبلیغ زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: محرم امسال از ویژگی های خاصی بر خورداراست.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۹۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با بیان اینکه ،سال جاری در راستای تبیین نهضت عاشورا باید به موضوعات مختلف توجه نمود اظهار داشت: محرم امسال مصادف با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

وی با توجه به شعار  "افتخار گذشته و امید به آینده" ،تصریح کرد: برنامه‌های سالجاری  در معرفی و تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به مردم برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ویژگی های مهم محرم خاطر نشان کرد: توجه به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام است که باید در شبکه های تبلیغی به آن توجه شود.

این مقام مسئول به سه اصل، مسجد، منبر و قرآن  به عنوان اصول مورد توجه ستاد ساماندهی شئون استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید این اصول حاکم بر فضای تبلیغی مورد توجه قرار گیرد.

صفی یاری افزود:  برنامه‌های اجرایی به صورت گفت‌وگومحور، منبرمحور و قرآن‌محور است و دشمنان با شبه‌افکنی در صدد تنزل اعتقادات مردم هستند که متاسفانه این موضوع از سوی دشمنان در جامعه در حال پمپاژ است.

وی با اشاره به مدیریت محتوا، که اصل مهم در برگزاری برنامه‌های مناسبتی محرم باشد تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده و اخلاق خانواده، از  برنامه‌های شبکه تبلیغی در محرم‌الحرام محسوب می‌شود که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و در این محور، به دو موضوع تاب‌آوری و سازگاری اشاره خواهد شد.

صفی یاری با اشاره به اینکه رویکرد تبلیغی باید به سمت تحکیم خانواده باشد، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر،نماز اول وقت و نهادینه شدن فرنگ نماز نیز مبلغان باید تلاش کنند.

ارسال نظرات