اولین ملاقات مردمی شهردار جدید منطقه 20 با شهروندان؛

دیدارهای چهره به چهره با شهروندان از نقاط قوت مدیریت شهری است

خبرگزاری بسیج: شهردار جدید منطقه 20 در اولین جلسه ملاقات مردمی گفت: دیدارهای هفتگی و چهره به چهره با شهروندان یکی از نقاط قوت مدیریت شهری در ارتباط با جامعه شهروندی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۳۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان این مطلب افزود: ملاقات های مردمی هر دوشنبه با شهروندان متقاضی برگزار می شود و مشکلات آنها در این دیدارهای چهره به چهره مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

افشار با اشاره به اینکه رضایت مندی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: برای تحقق شعار مدیریت شهری تهران و داشتن شهری زیست پذیر و شهروندی مشارکت پذیر نیازمند جلب مشارکت شهروندان هستیم که این مهم با افزایش رضایتمندی آنها به وجود می آید.

وی ادامه داد: معاونت های اجرایی زیرمجموعه مدیریت شهری و شهرداران نواحی نیز ملزم به پاسخگویی مستقیم به شهروندان هستند و امکان مراجعه و ارتباط چهره به چهره شهروندان با تمامی مدیران فراهم است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی معاون شهرسازی و معماری، روسای املاک، حراست و حقوقی نیز حضور دارند، یادآور شد: اکثر مشکلات شهروندان در زمینه شهرسازی، املاک، اجرای احکام و درآمد است که ضمن بررسی مشکلات، راهکارهای قانونی به شهروندان ارائه می شود.

از ابتدای سال تاکنون 320 دیدار مردمی در شهرداری منطقه 20 انجام شده است و شهروندان برای ملاقات با شهردار منطقه می توانند در تمام روزهای هفته به جز دوشنبه به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 96029058 تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظرات