رئیس جدید حراست شهرداری منطقه 20 معرفی شد

خبرگزاری بسیج: جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حراست شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه 20 و مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۲۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار در این مراسم که همزمان با روز مباهله برگزار شد این روز را  دلالتی بر صحت و حقانیت پیامبر(ص) برشمرد و گفت: مباحث مدیریتی که امروز در جهان غرب با سابقه ای کمتر از 150 سال، مطرح است که 1400 سال پیش با زبان دیگری از سوی پیامبران الهی انجام می شد.

افشار به سبک مدیریتی دیمینگ مبنی بر برنامه ریزی، اجرا، کنترل و اقدام اصلاحی اشاره کرد و افزود: این رویکرد مدیریتی در روایات دینی نیز تاکید شده است و به شکل کنترل روزانه و حسابرسی اعمال از مهمترین آموزه های دینی به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه موضوع لیدر شیت یکی دیگر از مباحثی است که به عنوان روش های نوین برای بالا بردن بهره وری و تعامل بیشتر امروزه مطرح است، گفت: پیامبر اسلام(ص) با نحوه نشستن دایره وار و هم سطح بودن تمامی اعضاء دقیقا این رویکرد را در بیش از هزار سال پیش اجرا می کرد.

افشار ادامه داد: توسل و تمسک جستن به سیره پیامبر(ص) و روایات همواره در اولویت بوده است به ویژه در منطقه ای که مزین به حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، سعی می کنیم برنامه ریزی ها با این دیدگاه عملیاتی شود.

وی در جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حراست شهرداری منطقه 20 به اهمیت نظام کنترلی و صیانت از افراد اشاره کرد و گفت: تشکیلات حراست برای فراهم سازی بستر سلامت اداری و اخلاقی و تشخیص مسیرهای ناصواب از صواب تعریف شده است.

شهردار منطقه 20 ضمن قدردانی از خدمات حسن پوراقبالی رئیس سابق حراست شهرداری منطقه 20 ، اخلاق مداری، رعایت کرامت انسانی و راهنمایی افراد را از مهمترین ویژگی وی برشمرد و برای محمد شکاری رئیس جدید حراست شهرداری منطقه 20 آرزوی موفقیت کرد.

ناصر کمالی مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران سه اصل شهر، قانون و اخلاق را به عنوان محورهای اصلی وظایف در مجموعه حراست شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: مشاور خوب برای همکاران، شناسایی چالش ها با ارائه راهکار، سرعت عمل و دقت نظر در شکایات و درخواست ها، پرهیز از شتاب زدگی و بدسلیقگی، حفظ مرز تعامل سازنده و مماشات با فساد ، در دسترس ترین همکار مجموعه، استفاده حداکثری از جایگاه حراست برای خدمت به پرسنل و شهروند و حسن برخورد از مهمترین توقع هایی است که از همکاران مجموعه حراست داریم.

کمالی ضمن تبریک به رئیس سابق حراست شهرداری منطقه 20 که به درجه بازنشستگی نائل شده اند برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد و خدمت در منطقه ای که مزین به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است را توفیق ارزشمندی برشمرد.

جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حراست شهرداری منطقه 20 با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه برگزار و از خدمات حسن پوراقبالی رئیس سابق حراست قدردانی و  محمد شکاری به عنوان رئیس جدید حراست معرفی شد.

 

 

 

ارسال نظرات