با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در دومین جشنواره مالک اشتر ؛

برترین فرماندهان، ائمه جماعات و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم تجلیل شدند

خبرگزاری بسیج: برترین فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، موفق ترین معاونت ها و کانون های بسیج، سرمربی و مربیان حلقات صالحین، فرمانده گردان، امام جماعت و شعب ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم در جشنواره مالک اشتر معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۱۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین "مختار نظری" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرماندار شهرستان رباط کریم، فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان در مسجد سیدالشهداء(ع) رباط کریم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین "مختار نظری" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در این مراسم با اشاره به مشکلات داخلی و خارجی پیش رو به نقاط قوت کشور نیز اشاره کرد و گفت: ما برای برپائی عدل و بالا بردن عزت کشور هشت سال به دشمنان جنگیدیم و توانستیم بر آنان پیروز شویم، لذا ما نباید در شرایط کنونی از مشکلات بترسیم.

  حجت الاسلام نظری با تشریح راهکارهای برای برون رفت از شرایط فعلی گفت:  تقویت ایمان و اعتقاد به خدا، اتحاد و انسجام ملی، از جمله راه های فائق آمدن بر شرایط فعلی است؛ وی ادامه داد: دشمن در جهت ایجاد چندقطبی شدن جامعه و شکاف درونی است که باید هوشیار بوده و مراقب دسیسه های دشمنان باشیم. وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: مسئولان باید عینک تعصب را از چشمان خود بردارند و با اعتقاد به خداوند پای کار بیایند و از توانمندی مدیران دلسوز کشور استفاده کنند. مسئولان اقتصادی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای پشت سر گذاشتن شرایط فعلی داشته باشند و دستگاه دیپلماسی برای تعامل بهتر با جهان تحرک بیشتری داشته باشد.

در این جشنواره که با حضور پایوران ناحیه رباط کریم، فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها و جمعی از مسئولان بسیجی حضور داشتند موفق ترین معاونت، کانون بسیج، فرمانده حوزه، فرمانده پایگاه، سرمربی حلقات صالحین، مربیان حلقات صالحین، فرمانده گردان، امام جماعت، شعب حوزه مورد تشویق قرار گرفتند.

خبرنگار: محمد سلحشور

 

ارسال نظرات