حجت الاسلام پوربابایی درکلاس نورمبین ناحیه مرکزی یزد:

ولایت، دژ مستحکم الهی وتجلیگاه توحید است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع پایوران وسربازان گفت:اقرار به امامت ائمه معصومی تنها شرط مصون بودن از آتش جهنم به واسطه برزبان آوردن عبارت لا اله الا الله واعتقاد به توحید الهی است همانطور که امام رضا(ع) در حدیث سلسله الذهب با آن سندیت محکم وراویان طلایی در شهر نیشابور فرمودند.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۷۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی در کلاس نورمبین ناحیه مرکزی یزداظهار داشت: ولایتمداری اهمیت زیادی دارد؛علاوه براینکه عمل صالح را بالا می برد وباعث برقراری نظم در جامعه است موجب حیات جامعه وزیر بنای نبوت وامام است.
وی در ادامه با بیان آثار وثمرات ولایت مداری افزود:تنها راه سعادت بشر، پذیرش ولایت ائمه معصومین وسرسپردگی به آن است چرا که ولایتمداری از ایمان به محتوای نبوت وایمان به امامت وانجام عمل شایسته با نیت خالص تشکیل شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود:ولایتمداری روح انسان را از پلیدی ورجس درون پاک می کندهمانطور که امام هادی(ع) در زیارت جامعه کبیره می فرمایند:( وماخصنا به من ولیتکم طیباً لخلقنا وطهاره لانفسنا).یعنی ولایتمداری شما ائمه معصومین سبب پاکی وتهذیب ما از آلودگی هاست.

ارسال نظرات