خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد

فرصت 3 ماهه خبرگان رهبری به روئسای سه قوه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روئسای سه قوه مکلف به حل مشکلات اقتصادی کشور در طی 3 ماه آینده شدند و تقویت رهبری و تلاش برای حفظ انسجام در کشور از مهمترین اهداف خبرگان است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۸۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

 

حجت الاسلام علی عسگر دیرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به نشست اعضا خبرگان رهبری در خصوص اهداف و برنامه‌های مطرح شده در این اجلاس، اظهار داشت: یکی از وظایف خبرگان، تقویت رهبری است و تقویت رهبری بررسی مطالبات ایشان از سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه بوده که در این اجلاس، اعضاء با دعوت از روئسای این سه قوه درصدد مسائل و رویدادهای کشور در سطح عالی پرداختند.

وی ادامه داد: با حضور روئسای قوه مقننه و قضائیه و در غیاب رئیس قوه مجریه که از قضا خود یکی از اعضای خبرگان نیز است، اعضاء خبرگان سوالات خود را در خصوص مسائل کشور و چگونگی اقدامات هر یک از روئسا در حوزه‌های تحت نظارتی خود مطرح کردند و دکتر لاریجانی و آیت‌الله آملی لاریجانی نیز با پاسخ به این سوالات، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: آنچه که در این اجلاس دو روزه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود، وضعیت اخیر اقتصادی و معیشتی مردم و مطالبات رهبری در خصوص برون‌رفت کشور از این بحران و بررسی عملکرد روئسای سه قوه به خصوص رئیس قوه مجریه به این مطالبات رهبری و انجام به آن بود.

حجت الاسلام دیرباز خاطر نشان کرد: در قطعنامه پایانی نیز خبرگان ضمن تاکید بر در بین مردم و حساسیت نسبت به سرنوشت مردم و کشور حساسیت بر رفع مشکلات اخیر اقتصادی، گرانی به یکباره و چندین برابری کالاهای اساسی و تورم افسارگسیخته ساعت به ساعت در کشور توسط هر سه قوه به خصوص قوه مجریه را به طور جد و در مدت زمان سه ماهه خواستار شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات