خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

واقعه عاشورا ثمره فراموشی غدیر بود/باید با مسببین مشکلات ارزی و اقتصادی در جامعه برخورد قاطع صورت گیرد

امام جمعه میاندوآب گفت: واقعه عاشورا ثمره فراموشی غدیر است و اگر عاشورا بوجود آمد به خاطر این بود که غدیر فراموش شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۴۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

 

حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: هم اکنون از یک طرف دشمنان با تمام هم و غم خود به دشمنی با انقلاب و نظام اسلامی پرداخته و از هر اندیشه و تفکری برای نابودی انقلاب تلاش می کنند و از طرف دیگر نیز برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد.

وی افزود: در این وضعیت کنونی، کسانی که تریبون دارند و اهل سخنرانی هستند وظایف مهمی بر عهده دارند که باید بر آن اساس عمل کنند تا از این پیچ مهم مشکلات عبور کنیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر لزوم انصاف در گفتار، گفت: انصاف در گفتارها از سوی موافقین و مخالفین یکی از مواردی است که باید در این وضعیت در نظر داشته باشیم و این موضوع به این معنی است که نه سیاه نمایی کنند و نه همه چیز را رها کنند و بگویند به من چه و در واقع انتقاد باید سازنده و منصفانه و بدون سیاه نمایی باشد.

حسن زاده انصاف در عملکرد را لازمه جامعه برای گذر از پیچ مشکلات برشمرد و تصریح کرد: در این کشور مدیران صالح و زحمتکش بسیاری داریم و همه قوا و آحاد مختلف مردم باید تلاش کرده و دست به دست هم دهند تا از مشکلات گذر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات