خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ با حضور ۶ گردان بیت المقدس از بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۲۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲، اظهار داشت: رزمایش خدمت برای اعلام آمادگی و اقتدار نیروهای بسیج در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمنان اجرا می‌شود.

وی، افزود: ۶ گردان متشکل از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج محلات شهرستان ارومیه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ را اجرا می کنند که در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه و با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اجرای تجمع اولیه در خیابان امام ۲ را آغازگر رزمایش خدمت در شهرستان عنوان کرد و گفت: در تجمع اولیه گروه های جهادی فعال در مناطق محروم ارومیه نیز به گردان های بیت المقدس ملحق می شوند و در کنار نیروهای امداد و نجات صبحگاه مشترک را برگزار می کنند.

وی، اضافه کرد: پس از برگزاری مرحله اولیه یا همان تجمع بسیجیان، مرحله اصلی رزمایش در پادگان های حیدرلو، المهدی(عج) و مالک اشتر اجرا می شود که شامل کلاس های آموزشی، میدان تیر و نیز پیاده روی شبانه خواهد بود.

سرهنگ علی نژاد، در خصوص فعالیت گروه های جهادی هم بیان داشت: ۲ گروه به روستای بالیکی برای ساخت خانه محروم اعزام می شوند که این طرح با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به مرحله اجرا در می آید.

وی، تصریح کرد: همچنین ساخت سالن ورزشی شهدای دارلک در پارک صفا و همچنین مسجد روستای جارچلو از دیگر اقدامات گروه های جهادی خواهد بود که با حضور بسیجیان و در قالب رزمایش خدمت انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در پایان با اشاره به شعار رزمایش که «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» نامگذاری شده، از تمام رسانه ها و فعالان رسانه برای حضور پرشور در پوشش این برنامه ها دعوت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات