امام جمعه موقت سنندج:

با مفسدان اقتصادی ونابوده کننده اقتصاد کشور باید به طور جدی برخورد شود

امام جمعه موقت جمعه سنندج، با بیان اینکه عمل مفسدان اقتصادی به مثابه داعش است، گفت: مفسدان اقتصادی، نابوده کننده اقتصاد کشور هستند و بایستی با ان‌ها برخورد شود
کد خبر: ۹۰۵۴۸۳۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا امین راستی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر و در جمع نمازگزاران در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروز کشور در دو جبهه اقتصادی و رسانه‌ای مورد آماج توطئه دشمنان است که با همراهی مردم می‌توان به مثابه دوران مقدس از این هجمه‌ها عبور کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آنان نابودی ایران و در واقع اسلام است، عنوان کرد: مسلمانان بایستی در راه حق استقامت داشته باشند و اگر اینچنین باشد، قطعا دشمن در رویارویی با آن عقب‌نشینی می‌کند.

خطیب موقت جمعه سنندج بر ضرورت برخورد با مفسدان و محتکران اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: بایستی با افرادی که اجناسی را ارزان خریداری کرده‌اند و امروز به قیمت گران به مردم می‌فروشند، برخورد شود.

ماموستا راستی خواستار کمک مردم به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی شد و گفت: باید همانند دوران دفاع مقدس حامی نظام و دولت باشیم تا از وضعیت اقتصادی و مشکلات موجود با موفقیت عبور کنیم

وی حرکت مفسدان اقتصادی را حرکتی داعشی عنوان کرد که می‌طلبد همانند داعش با این افراد برخورد کرد که این مهم کمک مردم به دولت و نظام را نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به فرا رسیدن جشن عاطفه‌ها و آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است افراد متمکن به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند در آستانه سال تحصیلی کمک کنند.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: وظیفه کسانی که تمکن مالی دارند کمک دانش‌آموزان بی‌بضاعت کنند که تمهیدات مدرسه آن‌ها فراهم شود.

ماموستا راستی، با اشاره به نفس اماره و نفس مطمئنه عنوان کرد: همه انسان‌ها مخلوق خداوند هستند، اما برای عبدیت خداوند، رسیدن به نفس مطمئنه نیاز است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نشات گرفته از پیروی از نفس اماره است، اظهار داشت: انسان مسلمان باید خود را از شیطان و نفس اماره برحذر داشته و از دستورات خدا و پیامبر (ص) تبعیت کند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات