خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

ایجاد روحیه امید و نشاط از اهداف رزمایش رسول الله در محلات محروم

فرمانده سپاه مرند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت اجرای رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در محلات حاشیه نشین اردکلو و استمز خبر داد و گفت: ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم از مهم ترین برنامه های سپاه و بسیج است و خدمت بی منت همیشه شعار ماست.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده وحدت، پیشرفت و ایستادگی را از مهم ترین ویژگی های مردم ایران برشمرد و اظهارداشت: بسیجیان الان هم مثل رزمندگان زمان جنگ با روحیه جهادی در جهت رفع گرد و غبار محرومیت، تلاش می کنند.

وی افزود: حضور و یاد بسیج در جامعه موجب زنده شدن روحیه نشاط و شادابی و رنده نگه داشتن روحیه جهادی مثل زمان جنگ می شود و این روحیه باید توسعه و گسترش یابد.

ایجاد روحیه امید و نشاط از اهداف رزمایش رسول الله در محلات محروم

قهرمانزاده حضور در مناطق محروم به همراه اکیپ پزشکی، ویزیت و تحویل داروی رایگان، خدمات دندانپزشکی و فعالیت 17 گروه جهادی در مناطق محروم، برگزاری کارگاه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی را از مهم ترین برنامه های رزمایش عنوان کرد.

 فرمانده سپاه مرند اضافه کرد: امسال 21 باب خانه محروم توسط گروه های جهادی این سپاه ساخته و تحویل مددجویان می شود.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص)2، 19 و 20 شهریور ماه با شعار خدمت رسانی بی منت، به همت سپاه مرند در محلات حاشیه نشین و محروم این شهرستان با حضور 17 گروه جهادی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها