خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

تفکر بسیجی گره گشا و حلال مشکلات است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی گره گشا و حلال مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۲۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در همایش فرماندهان حوزه ها، گردان های بیت المقدس و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ارومیه گفت: تفکر بسیجی توسط امام خمینی بنیانگذاری شده و در حال حاضر هم منشاء برکاتی بوده است.

سردار شهسواری با بیان اینکه بسیج گره گشای مشکلات است، گفت: بسیج گره گشا و حلال مشکلات در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بسیجی که خمیر مایه شکل دهی تشکل های حشد الشعبی عراق، بسیج مردمی سوریه، یمن، لبنان، و سایر کشور های مختلف مسلمان برای رهایی از زیر یوغ طاغوت ستم و مبارزه با عناصر استکبار جهانی شکل یافته است.

وی افزود: افرادی که فرماندهان پایگاه هستند جایگاه شان فراتر از آن است که تصور می کنند، شما باید در پایگاه کاملا نقش مفید و موثر پدر خانواده را ایفا کنید و اگر این نقش را کنار بگذارید زیر مجموعه ای که زیر نظر شما فعالیت می کند با شما فاصله خواهد گرفت.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تاکید کرد: شما برداران بزرگوار به عنوان فرماندهان پایگاه های مقاومت امانتداران خط مقدس مقاومت بسیج و یادگاران امام عزیز هستید.

شهسواری با تاکید بر لزوم حضور بسیجیان در پایگاه ها، گفت: لذت و شیرینی حضور در پایگاه برای بسیجی باید به گونه ای باشد که شیرینی حضور در پایگاه در کام بسیجیان، همیشگی باشد و این محقق نمی شود مگر اینکه فرمانده پایگاه با احساس پدری آن پایگاه را اداره کند.

وی با اشاره به وظایف فرماندهان پایگاهها اظهار داشت: شما فرماندهان پایگاه ها باید نقشه های مهم و کلیدی را در پایگاه اجرا کنید. مسئول اصلی بسیجیان عزیز و بزرگواری که در سن نوجوانی قدم در پایگاه گذاشته اند شما فرماندهان پایگاه ها هستید.

انتهای پیام

ارسال نظرات