جمهوری اسلامی ایران حامی مظاوم در سراسر جهان است

فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت:هر کجای دنیا که ندای مظلومی باشد جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت می‌کند و این امر با زمام‌داری ولایت فقیه و رهبری امکان‌پذیر شده است.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۵۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری در یادواره شهدای دولاب که در مسجد این روستا برگزار شد اظهار کرد: این که ایران در منطقه مانند جزیره‌ای امن است را مرهون از جان‌گذشتگی شهدای گلگون‌کفنی هستیم که جان خود را برای ایران فدا کردند.

وی افزود:بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های بعدی از راه‌های حفظ ارزش‌ها و نظام اسلامی و یک ضرورت بشمار می‌آید که در قالب برگزاری این جشنواره‌ها و همچنین اهتمام جدی مردم و مسوولان امکانپذیر است.

عسکری خاطرنشان کرد: ما امروزه نیاز داریم که تحت عنوان نام شهدا و برگزاری چنین یادواره‌هایی عهدمان را با شهدا تازه کنیم و همواره یاد و نام آن‌ها را نگه داریم.

فرمانده سپاه سنندج با عنوان این مطلب که امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان است، اذعان کرد: خانواده‌های شهدا نیز به عنوان اسوه‌های مقاومت و ایثار یکی از سرمایه‌های معنوی نظام هستند، چرا که در این مسیر روشن فرزندانی را تربیت کردند که به خیر واقعی یعنی شهادت نائل آمدند.

اجرای پروژه‌های زیرساختی برای مهاجرت معکوس به روستای دولاب

در ادامه ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج گفت: روستای دولاب یکی از روستا‌های استان است که ۳۲ شهید ۸ جانباز و ۲ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این بزرگی ساکنان این روستا را نشان می‌دهد.

زارعی گفت: به امید خدا پروژه‌هایى را برای آسایش مردم روستای دولاب با همکاری سپاه انجام می‌دهیم تا بتوانیم با ایجاد امکانات مهاجرت معکوس را به این روستا با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری داشته باشیم.

وی افزود: با وجود همه محرومیت‌هایی که وجود دارد مردم روستای دولاب بیشترین حضور را در هر دوره انتخابات دارند.

فرماندار شهرستان سنندج در پایان سخنان خود از آبگیری سد ژاوه تا اوایل سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد، در سال ۹۸ عملیات گازرسانی و ترمیم جاده روستای دولاب محقق شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات