" ئه وره" در بیجار به روی صحنه می‌رود

نمایش صحنه‌ای " ئه وره" کاری از گروه نمایش حوزه هنری بیجار به نویسندگی مازیار حسنعلی و کارگردانی کاظم نوربخش از سه شنبه ۱۳ شهریور ماه به مدت ۵ روز در بیجار به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۹۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ناصر قربانپور رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار ضمن اعلام این خبر گفت:: در راستای حمایت از گروه‌های نمایشی شهرستان و همچنین بستر سازی لازم اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای و ارزشی در جهت بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه نمایش " ئه وره " (اینجا) کاری از گروه نمایش حوزه هنری به کارگردانی کاظم نوربخش و نویسندگی اقای مازیار حسنعلی از سه شنبه ۱۸ لغایت ۲۲ شهریور ماه ۹۷ به مدت ۵ روز در پلاتوی مجتمع امیرنظام گروسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار به روی صحنه می‌رود.

وی افزود:در این نمایش معصومه صابری، محمد حسین میرزایی، بها محمدیاری، علیرضا خضری، فرهاد نجفی، فاطمه قنبرلوو شکیبا ناصری به عنوان بازیگر در کنار حسین موسوی مشاور کارگردان، جواد برزگر منشی صحنه، علیرضا فرجوند طراح صحنه و افکت نور، حسین غفاری موسیقی و عباس یوسفی پشتیبانی کارگردان نمایش ماظم نوربخش را همراهی می‌نمایند.

قربانپور گفت: "ئه وره " داستان خانواده‌ای است که تحت تاثیر رسانه‌های جمعی ماهواره و ... زندگی ایده ال را در مهاجرت می‌بینند و در این انتخاب مسائل و مشکلاتی را تجربه می‌کنند که با تصوراتشان کاملا در تضادمی باشد و... که علاقه مندان می‌توانند در ایام برگزاری هر روز ساعت ۱۸ با حضور در پلاتوی مجتمع امیر نظام گروسی ضمن حمایت از این گروه اجرای این نمایش را به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات