پرداخت تسهیلات سه هزارو ۵۰۰ میلیاردی برای رونق تولید

معاون امور اقتصادی استانداری گفت: ۳ هزار و پرداخت تسهیلات ۵۰۰ ۳میلیاردی برای رونق تولید استان۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از هم اکنون تا خرداد سال ۱۳۹۸ به واحدهای تولیدی این استان در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۴۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
جعفر گوهرگانی با بیان اینکه این تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد برای نوسازی و تکمیل طرح‌های تولیدی و صنعتی پرداخت خواهد شد افزود: مراحل مقدماتی کاهش نرخ سود تسهیلات رونق تولید انجام شده و به زودی سود این تسهیلات بانکی کاهش می‌یابد.
وی ادامه داد: سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید در استان اختصاص یافت که ۲ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شد.
گوهرگانی گفت: سهمیه ابلاغی تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی امسال از محل منابع صندوق توسعه ملی به استان هزار و ۷۰ میلیارد ریال است.
معاون اموراقتصادی استانداری از پرداخت ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان خبر داد و بیان کرد: حدود نیمی از واحد‌های تولیدی راکد در استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته اند.
گوهرگانی با بیان اینکه، ۴۴۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در استان در حال اجراست افزود: تعداد کل واحد‌های صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان ۶۴۳ واحد است که ۵۷۲ مورد از این تعداد فعال هستند.
ارسال نظرات