جمعیت 134 هزار نفری یاسوج و پوشش خدماتی به 240 هزار شهروند

شهردار یاسوج گفت: علیرغم جامعه هدف ۱۳۴ هزار نفری، با احتساب جمعیت حاشیه شهر یاسوج پوشش خدماتی ۲۴۰ هزار نفری توسط شهرداری یاسوج انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۳۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
نستهن مقدم در نشست هماهنگی ساماندهی جمعه بازار و وانت بار‌های میوه فروش شهر یاسوج، افزود: باید این آمار جز سرانه پوششی قرار بگیرد تا با افزایش اعتبارات خروجی مناسبی در خدمات دهی و توسعه مبلمان شهری داشته باشیم.

مقدم با بیان اقدامات انجام شده، تصریح کرد: با هدف ساماندهی وانت بار‌ها و جمعه بازار یاسوج جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل و هدفگذاری‌هایی انجام شد.

مقدم با اشاره به اینکه ساماندهی بخش‌های مختلف مورد تاکید است، بیان داشت: در حوزه جمعه بازار نیز مکاتبات و اقدامات زیادی انجام شده است و هشدار‌های لازم نیز در حوزه خطرات مختلف در حوزه جمعه بازار داده شده است.

شهردار یاسوج گفت: چاره‌ای به جز ساماندهی جمعه بازار وجود ندارد و با دعوت از سرمایه گذاران، رایزنی برای ایجاد ۴ بازارچه در نقاط مختلف شهر انجام شد.

وی راه اندازی مجدد میدان میوه و تره بار شهر یاسوج را ضروری دانست و گفت: موضوع وانت بار‌های میوه فروش با ایجاد مشکلات ترافیکی و ... از دیگر موارد قابل رسیدگی است و باید برای حل آن اقدامات بیشتری انجام داد.

مقدم بحث فرهنگ سازی و تحقق حقوق شهروندی را لازمه ساماندهی این بخش دانست و ابراز داشت: همکاری دستگاه‌های متولی در این بخش ضروری است.
ارسال نظرات