تخفیف عوارض شهرداری برای سواد آموزان جدید

رییس شورای شهر دیشموک گفت: برای تشویقتخفیف عوارض شهرداری برای سواد آموزان جدید افرادی که در دیشموک از طریق اداره کل سوادآموزی باسواد شوند تخفیفات ویژه عوارض شهرداری ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۱۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
جعفری در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی دیشموک گفت: این افراد در فاصله سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و از سوی حوزه سوادآموزی آموزش وپرورش به شهرداری معرفی می‌شوند.
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک هم با بیان اینکه سوادآموزی یک فریضه واهتمام به آن وظیفه هر مسلمانی است گفت:موفقیت در این عرصه مستلزم مشارکت همگانی ونظارت مستمر است.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: با مصوبه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان به هریک از افرادی که امسال باسواد شوند تسهیلات قرض الحسنه نیز پردتخت می‌شود.
سیدحمدالله خواهش نیک با اشاره به اینکه اعمال تشویق وترغیب در فرایند سوادآموزی با توجه به گروه مخاطب وکمی تقاضا ضروری است افزود:اقدام ترغیبی شورای شهر دیشموک از نمونه‌های قابل تقدیر مشارکت در امر سوادآموزی است.
وی ادامه داد: براساس سرشماری سال ۹۵، ۳۴ هزار و ۱۰۶ نفر در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال بی سواد هستند که براساس حجم ابلاغی به استان سالانه بخشی از آن‌ها باسواد می‌شوند.
رییس آموزش وپرورش دیشموک هم گفت: حجم ابلاغی سال گذشته در دیشموک حدود ۳۵۰ نفر بود که به صورت ۱۰۰ درصد زیر پوشش قرار گرفتند.
محمد نوروزی افزود: حجم ابلاغی امسال نیز ۴۰۰ نفر است که ۲۰۰ نفر در دوره سوادآموزی،۱۳۰ نفر در دوره تحکیم و ۷۰ نفر در دوره انتقال هستند.
ارسال نظرات