بسیج گزارش می دهد:

آغاز رزمایش بزرگ محمدرسول الله2 در شهرستان البرز

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت: نظام سلطه به سر کردگی آمریکا و با شیطنت ها و دسیسه های اسرائیل و با پول های عربستان سعودی و به دست منافقین در صدد هستند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالش را به کام ملت ایران تلخ کنند! به تمام این عیادی استکبار می گوییم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنیم.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۶۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین رزمایش محمد رسول الله 2 با حضور گردان های الی بیت المقدس شهرستان البرز امروز صبح با رمز یا محمد رسول لله آغاز شد.
سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در شروع این رزمایش گفت : هدف از رزمایش محمد رسول الله نمایش حضور نیروی های انقلاب در صحنه، اقتدار بسیج، حفظ ارزش ها و آمادگی توان رزم فرهنگی، اقتصادی و نظامی در برابر در برابر دشمنان نظام می باشد.
وی در ادامه افزود : نظام سلطه به سر کردگی آمریکا و با شیطنت ها و دسیسه های اسرائیل و با پول های عربستان سعودی و به دست منافقین در صدد هستند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالش را به کام ملت ایران تلخ کنند! به تمام این عیادی استکبار می گوییم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنیم.
وی خاطر نشان کرد : رهبر انقلاب اسلامی بسیجیان شما در ‌ هنرستان البرز همه در سراسر کشور اعلام می کنیم گوش به فرمان تو هستیم و جهانیان بدانند اگر امام خامنه ایع حکم جهادی بدهد ارتش دنیا هم نمیتواند جلوی ما ایستادگی کند.
وی ضمن خوشامد گویی به فرماندار شهرستان البرز و مسوولین شهرستانی بیان داشت : پیام مردم و بسیجیان به مسولین : این مردم در دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا همه چیز را رد طبق اخلاص گذاشتند و از انقلاب دفاع کردند و اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف خود برسند و ما بسیجیان با تمام توان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک خواهیم کرد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار