خبرهای داغ:
امام جمعه نقده:

غبار مظلومیت از چهره غدیر زدوده شود

امام جمعه نقده گفت: غبار مظلومیت از چهره غدیر زدوده شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۷۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

 

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: استقرار جامعه غدیری رسالتی بر عهده همه شیعیان و بشریت است.

این مسئول گفت: عید قربان و غدیر  دو عید بزرگ اسلامی هستند که فاصله بین دو عید بزرگ به نام دهه امامت نامگداری شده است. 

وی افزود: دهه امامت فرصت ارزشمندی برای تحلیل و تبیین اهداف غدیر است و می توان در جهت توسعه و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کرد. 

ابراهیمی ادامه داد: استقرار جامعه غدیری رسالتی بر عهده همه شیعیان و بشریت تا روز قیامت است چرا که غدیر نیاز امروز و فردای جامعه ما و تنها راه برای طی طریق در راه مستقیم هدایت و عزت و اقتدار است. 

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) رسالت خطیری بر دوش همه ما نهاده است همه ما وظیفه داریم غبار مظلومیت از چهره غدیر بزداییم و غدیر را همچون عاشورا و اربعین ارج گذاریم. 

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه استمرار غدیر است، افزود: پیام غدیر تبعیت از ولایت است و ولایت فقیه استمرار غدیر است. 

امام جمعه این شهرستان در ادامه با اشاره به برگزاری آیین بازسازی واقعه غدیر، گفت: بازسازی غدیر فرصتی برای معرفی حضرت علی علیه‌السلام و مقام ولایت است که زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا مردم با این واقعه بزرگ هرچه بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این همایش به همت سپاه نقده و عموم مردم و با حضور بیش از هزار نفر از جمله علما،مسئولین شهرستانی، فرماندهان نظامی، دوستداران اهل بیت(ع)در محل چمن سروستان این شهر برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات