خبرهای داغ:

9000 نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس مهاباد بازدید کردند

مسئول اردویی راهیان نور سپاه مهاباد با بیان اینکه 950 زائر از این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب و یادمان های شهدای دفاع مقدس اعزام شده اند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار نفر از استان های مختلف کشور از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۵۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

 

سرهنگ هاشم خانی مسئول اردویی سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال مهاباد پذیرای 35 هزار زائر مناطق عملیاتی خواهد بود، بیان کرد: این تعداد از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان و زائران اعزامی از اقصی نقاط کشور شامل بسیج محلات، دانش آموزی و دانشجویی است.
وی با بیان اینکه افراد اعزام شده از مهاباد نیز امسال در قالب چهار کاروان و 23 اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، ادامه داد: در تابستان امسال کاروان های اعزامی از سراسر کشور به شهرستان مهاباد، از یادمان شهید خلبان حیدری، یادمان شهید امینی و محل کار شهید کاوه بازدید می کنند.
وی افزود: هدف از اجرای این برنامه ها آشنایی نسل جوان با رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گزارش بسیج ،  آذربایجان غربی جزو استان های مقصد برای کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور به شمار می رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان موجب شده است تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استان های همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی این استان بازدید کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات