مشارکت 13 هزار شهروند در ورزش های تابستانه

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از مشارکت 13 هزارنفری شهروندان در سلسله مسابقات ورزشی محلات 20 گانه خبر داد و گفت: فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم که به منظور غنی سازی اوقات فراغت در حال اجراست تا پایان شهریور ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۷۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام و المسلمین معبودی با بیان این مطلب افزود: ویژه برنامه های ورزشی ویژه تابستان در قالب مسابقات محلی، همایش ها و جشنواره ها به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تدارک دیده شده و از تیرماه با مشارکت فعالان وسرمایه های اجتماعی در حال اجراست و تا پایان تابستان ادامه دارد.

معبودی با اشاره به اینکه تاکنون 13 هزار شهروند در مسابقات محلات مشارکت داشته اند، گفت: بیش از 90 درصد شرکت کنندگان این مسابقات ورزشی با حضور 12 هزار نفر، به بانوان اختصاص داشته است.

        وی به اهمیت ترویج ورزش های همگانی و تفریحات سالم برای داشتن جامعه ای سالم و پویا اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی محلات در 17 رشته ایروبیک، شنا، دو میدانی، بدمینتون، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، هندبال، فوتبال دستی، بسکتبال، بهکاپ، والیبال، طناب زنی، فوتسال، طناب کشی، داژبال و ورزش های بومی محلی اجرا می شود.

        معبودی ادامه داد: شهروندان علاقه مندان می توانند با مراجعه به سراهای محله از این امکان ورزشی-تفریحی بهره مند شوند.

        معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 برپایی جشنواره ورزشی ویژه 250 نفر از کودکان کار در مجموعه سلمان فارسی، پیاده روی های خانوادگی در محلات و جشنواره تفریحی ورزشی معلولین در بوستان مهران را از دیگر فعالیت های تابستان مدیریت شهری برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار