فرمانده سپاه محلات:

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی محلات

نجفی فرمانده سپاه محلات:دست‌های مهربان جامعه بسیج پزشکی شهرستان محلات در مناطق محروم و بی‌بضاعت شهرستان،اقدام به ویزیت بیماران کرده تا حس تعاون در جامعه پزشکی افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛سرهنگ نجفی فرمانده سپاه محلات گفت: درراستای محرومیت زدایی از مناطق بی بزاعت شهرستان محلات بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقدام به ویزیت رایگاه منطقه کوی حجتیه شهرستان نموده است.

نجفی این رابطه گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به مردم بی‌بضاعت و انجام کار جهادی بوده و محرومیت‌زدایی از لحاظ خدمات پزشکی در این مناطق است.

وی همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با هدف کمک به مستضعفان و مردم نیازمند شکل گرفته که هدف اصلی ما از این کار دلگرمی بیشتر مردم نسبت به انقلاب و اعتقادات آن است.

وی بیان کرد: جامعه پزشکان باید خود را مدیون مردم بخصوص افراد نیازمند و مستضعف بدانند و از خدمت کردن به این مردم افتخار کنند زیرا که این اقدام باقیات و صالحات برایشان می‌گذارد و عمل خیری در پیشگاه خداوند متعال محسوب می‌شود.

نجفی درپایان افزود: همچنین برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی در زمینه های سبک زندگی، مشاوره خانواده و تحصیلی از دیگر برنامه های این اردو بود.

ارسال نظرات