خبرهای داغ:
فرماندار مراغه:

817 واحد مسکونی روستایی در مراغه مقاوم سازی شد

معاون استاندار و فرماندار مراغه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده در روستای کرده ده، گفت: 817 واحد مسکونی روستایی با 170 میلیارد ریال اعتبار در بازه هفته دولت 96 تا 97 از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه مقاوم سازی شده است.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: در سالجاری برای هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان مجوز ساخت صادر شده و برای ساخت هر کدام از این واحدها 250 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده 550 واحد مسکونی تشکیل شده است.
شکری به مطالعه طرح هادی روستای کرده ده با 490 خانواراشاره کرد و افزود: طرح هادی این روستا در سال 95مطالعه و بازنگری شده بود.
وی اضافه کرد: 470 پرونده وام روستایی در کرده ده تشکیل و 202 پایانکار در این روستا صادر شده است.
شکری به خسارت های سیل سال گذشته در این روستا نیز اشاره کرد و افزود: تعداد خانوارهای برخورداری از تسهیلات و همچنین سیمان یارانه ای در این سانحه 175و تعداد برخورداری از وام بلاعوض 175 خانوار بوده و برای این روستا 300 جلد اسناد صادر شده است.
وی به اجرای طرح هادی در این روستا اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هادی در این روستا در سال 84 با اعتبار یک هزار و 587 میلیون ریال آغاز و نسبت به خیابان سازی به طول 500 متر، اجرای آسفالت با متراژ 4 هزار مترمربع و اجرای سنگ فرش به متراژ 2 هزار متر مربع اقدام شده است.
شکری ادامه داد: در حال حاضر اجرای دیوار ساحلی روستا به طول 550 متر با اعتبار بالغ بر هفت هزار میلیون ریال از محل وی به اعتبارات غیرمترقبه در دست اجراست.
وی به بهره برداری از عملیات آسفالت ریزی در سه روستای مراغه با اعتبار 6.15 میلیارد ریال به متراژ کلی 23 هزار و 800 متر مربع اشاره کرد و افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی روستای ینگجه با اعتبار 2 میلیارد ریال و به متراژ 10 هزار مترمربع، اجرای آسفالت روستای قره برقع با اعتبار 2.5 میلیارد ریال وبه متراژ هشت هزار و 300 مترمربع و اجرای آسفالت روستای آهق 1.650 میلیارد ریال به متراژ 5 هزار و 500 مترمربع از دیگر طرح های افتتاح شده در دومین روز از هفته دولت در مراغه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها