خبرهای داغ:
روز گذشته؛

مسئولان آذربایجان شرقی هفته دولت را با شهدا و مردم آغاز کردند

مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی، هفته دولت را با حضور در جوار مزار شهدای انقلاب اسلامی و رسیدگی به مشکلات مردم آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۶۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان انقلاب اسلامی در گلزار شهدای تبریز، صبح جمعه همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته دولت، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد.

مسئولان حاضر در این آئین معنوی، سپس در محل برگزاری نماز جمعه تبریز حضور یافتند و در فضایی صمیمی و چهره‌به‌چهره با مردم استان، به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی و معاونان وی در این دیدار به صحبت‌ها و درخواست‌های شهروندان گوش فراداده و ضمن ارائه راهنمایی، دستورهای لازم برای بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم را صادر کردند.

در این دیدار عمومی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، تعداد زیادی از شهروندان استان و نمازگزاران جمعه توانستند مشکلات خود را با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها