خطیب نماز عید قربان ابرکوه:

پیام حج؛ وحدت و انسجام ملت‌های جهان در همه اعصار مختلف در یک مکان و زمان خاص است

حجت السلام فتاحی باتوجه به مناسک حج و برگزاری مراسم برائت از مشرکین توسط حجاج، اظهار کرد یکی از راز‌های مهم و پیام حج؛ وحدت و انسجام ملت‌های جهان در همه اعصار مختلف در یک مکان و زمان خاص است.شمنان خصوصاً در این روزگار مسلمان کشی، اسلام هراسی، جنگ‌افروزی، حمایت از ظالمین کودک کش است.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۸۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با سراسر میهن اسلامی نماز عید سعید قربان در مصلی شهدای محراب ابرکوه با حضور جمع کثیری از مردم مومن و ولایتمدار ابرکوه برگزار شد.
در این آیین حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت شهرستان ضمن تبریک این روز گفت: عید قربان؛ عید گذشتن از تمام چیز‌های محبوبمان، مظاهر دنیوی، مال، همسر و فرزند، جان و هر آنچه داریم به نفع خدا و دین است.
فتاحی ادامه داد از این روست که هر چه کمتر به دنیا و تعلقات آن وابسته باشیم، راحت‌تر سختی‌های آن دنیا را که بسیار سخت‌تر از این دنیا است، پشت سر خواهیم گذاشت و اسیر دام شیطان نمی‌شویم.
وی باتوجه به مناسک حج و برگزاری مراسم برائت از مشرکین توسط حجاج، اظهار کرد یکی از راز‌های مهم و پیام حج؛ وحدت و انسجام ملت‌های جهان در همه اعصار مختلف در یک مکان و زمان خاص است.
خطیب نماز عید ابرکوه به‌جا آوردن اعمال حج را مصداق آیه ۲۸ سوره حج دانست و افزود برای اینکه مردم منافع خودشان را در آن به دست آورند.
فتاحی در پایان گفت: دشمنان اسلام در پی از بین بردن این اتحاد و همبستگی مسلمین هستند، تا جای آن را با تفرقه و اختلاف پُر کنند. هدف آنان ازجمله آمریکای جنایتکار و مستکبر خصوصاً در این روزگار مسلمان کشی، اسلام هراسی، جنگ‌افروزی، حمایت از ظالمین کودک کش است.
ارسال نظرات