خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

روحانیون پرچمداران بصیرت هستند

مسئول امور روحانیون نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: روحانیون همیشه در طول تاریخ نشان دادند که برای مردم رهبر و پیشگام در جبهه های روز هستند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول امور روحانیون نمايندگي ولی فقيه در سپاه شهداء استان آذربايجان غربي، در دیدار از خانواده روحانیون بازنشسته شهرستان خوی، روحانیون را به عنوان پرچمداران بصیرت و فرماندهان جبهه های جدید مقابله با استکبار یاد کرد و افزود: یکی از برجسته ترین امتیازات روحانیت نسبت به سایر مردم داشتن درک صحیح و بهره بردن از آیات و روایت جهت مقابله با هجمه های روز دشمنان هستند.

حجت الاسلام  اصغري گفت: روحانیون همیشه پیشگام در مقابله با استکبار بودند و همیشه پیش روی مردم حرکت می کردند و جانانه از اسلام دفاع می کردند و افتخار می کنند که این بار مسئولیت را بر دوش گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه موقعیت اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید حتما با برنامه ریزی در سطح جهان نهادینه سازیم ابراز داشت:  امروز کشور با رهبری حکیمانه ولایت فقیه توانسنه  از فراز و نشیب ها ی زیادی عبور کند و الگویی برای جهانیان شده است.

گفتنی است که در این دیدار از خانواده روحانیون بازنشسته سپاه حجج الاسلام رضایی، طباطبایی و غلامحسین محمدلو و خانواده متوفی حاج آقا حسینی دیدار و سرکشی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات