خبرهای داغ:

جشنواره الگوی برتر مساجد در تکاب برگزار شد

جشنواره الگوی برتر مساجد در تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۰۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آستانه دهه امامت  و ولایت و به مناسبت روز جهانی مساجد، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و با حضور علمای اهل تشیع و تسنن و روسای هیئت امنای مساجد و برادران و خواهران بسیجی ومسئولین شهرستان در مسجد جامع تکاب، جشنواره الگوی برتر مساجد شهرستان برگزار شد.

در این جشنواره حضرت حجت الاسلام سید عابدین  صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ضمن تبریک پیشاپیش دهه ولایت و امامت، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می فرمایند: سه چیز در قیامت از دست مسلمین شکایت می کنند که اولین آن مسجد است، گفت: چون مسجد سنگر می باشد لذا باید مواظب این سنگر بود تا به دست دشمنان نیافتد، لذا همچون زمان پیامبر اکرم(ص) تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی، نظامی، علمی و غیره باید از مساجد شروع شود.

این مسئول گفت: اینکه امروز از فضای مجازی و ... برعلیه مساجد فضا سازی می شود، به خاطراین هست که دشمن از این سنگر واهمه دارد لذا علماء، هیئت امنای مساجد باید همه و همه در کشاندن جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های متعدد و متنوع، به مسجد نهایت تلاش خود را بکنند تا دشمن را از این طریق بیشتر به انزوا ببرند.

در ادامه این جشنواره با اهداء هدایا و لوح از فرمانده پایگاه، رئیس هیئت امناء و امام جماعت سه مسجد برتر شهرستان شامل مسجد صاحب الامر از حوزه شهید چمران ، مسجد جامع از حوزه شهید فکری و مسجد ولی عصر روستای بابا نظر از حوزه شهید بروجردی  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات