خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در عجب شیر:

انقلاب اسلامی پویاست و اگر نبود دشمنی نداشتیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در جشنواره مالک اشتر سپاه عجب شیر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک موجود زنده و پویا و در حال رشد است، گفت: اگر انقلاب اسلامی بی تحرک و بی خاصیت بود ما هیچ دشمنی نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۲۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: در شرایطی وارد چهل سالگی انقلاب شدیم که دشمنان تا به حال به این شفافیت در مقابل این نظام جبهه گیری نکرده بودند و برای همین دم از تغییر نظام و مسئولین می زنند.

وی به تبیین عزت و اقتدار ایران اسلامی پرداخت و اظهارداشت: اگر تاریخ را مطالعه کرده باشیم می بینیم همه دولت ها و شاهان این سرزمین بی کفایت و ناکارآمد بودند، درهر دولتی قسمتی از خاک این کشور جدا شده است، در حالی که نظام اسلامی در هیچ زمانی مثل امروز با عزت، مستقل و آزاد نبوده است.

حجت الاسلام کاملی فر به بی نظیر بودن نظام اسلامی پرداخت و این نظام را الگو برای دیگر حکومت ها معرفی و تاکید کرد: این مردم ایران هستند که با تکیه بر ولایت فقیه و نظام حاکم برای دیگر نظام ها الگو شده اند.

انقلاب اسلامی پویاست و اگر نبود دشمنی نداشتیم

وی همچنین به عصبانیت آمریکا که به خاطر شکست ها و ناکامی ها در حوادث اخیر بوده اشاره کرد و علت آن را وجود با برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نظام اسلامی است که در لبنان الگویی چون حزب الله در یمن انصارالله در عراق حشد الشعبی را به وجود آورده است و آمریکایی ها از این عصبانی هستند.

وی در پایان این جشنواره به الگو بودن مالک اشتر اشاره و بیان کرد: الگوی همه مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی از همه جهات مختلف به مالک اشتر می رسد چرا که او فرمانده کل قوای حضرت علی(ع) بود و وقتی جوانی به مالک اهانت کرد رفت مسجد و برای اصلاح او دعا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها