جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات طرح مشاغل خانگی

معاون اقتصادى استاندار کردستان گفت: باید اعتبارات طرح مشاغل خانگی و طرح پایدار روستایی به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۰۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون اقتصادى استاندار کردستان در نهمین جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدفگذاری کارگروه اشتغال استان جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است تا به دست متقاضیان برسد و منجر به اشتغال پایدار شود.

معاون اقتصادى استاندار کردستان  به اهمیت بحث اشتغال خانگی و پرداخت تسهیلات آن اشاره و عنوان کرد: از مدیران عامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران می‌خواهیم که از این طرح حمایت کنند.

وی در ادامه به توزیع شهرستانی اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد و افزود: شهرستان‌های سروآباد و دهگلان به دلیل وجود ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی، پتانسیل خوبی در بحث اشتغال دارند که باید از آن‌ها استفاده شود.


فیروزی در ادامه با اشاره به اینکه، منکر وجود مشکلاتى از جمله نقص در پرونده‌هاى ورودى به بانک‌ها نیستیم، اما این مشکلات براى همه بانک‌ها مشابه است، تصریح کرد: ما از بانک‌ها انتظار داریم در فرصت باقیمانده تا ١٥ شهریورماه با تمام توان براى جذب و پرداخت صددرصدى اعتبارات اشتغال پایدار روستایى تلاش کنند.

وی به اهمیت طرح الگوی نوین مشاغل خانگی هم اشاره و خاطرنشان کرد: در کارگروهی با حضور دستگاه‌های متولی این طرح از جمله جهاددانشگاهی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری و ... این طرح مورد برسی و موانع آن رفع شود.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات