مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور:

برگزاری هفدهمین مسابقات ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه در زنجان

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به هفدهمین مسابقات ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه گفت: این مسابقات که از ۲۶ مرداد آغاز و تا اول شهریور در زنجان در سه رشته والیبال، ‌تنیس روی میز و تکواندو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

غلامرضا رمضانی با بیان اینکه ۷۰مرکز فنی و حرفه ای کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند ،افزود:دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با ۵۷دانشجوی ورزشکار مقام دوم را در مسابقات دانشجویی کشور کسب نمود.

وی با بیان اینکه بازی‌ها به صورت تیمی و انفرادی برگزار شده است تصریح کرد:  تیم‌های اول تا سوم و همچنین نفرات اول تا سوم با اکتساب رتبه‌های برتر برای مسابقات المپیاد دانشجویان کشور معرفی و اعزام خواهند شد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به کمیت دانشجویان حاضر در هفدهمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به دوره شانزدهم ۵۰ درصد افزایش در تعداد دانشجویان حاضر در مسابقات داشته‌ایم که این رشد حاصل برنامه‌ریزی مناسب بوده است.

 رمضانی با اشاره به هدف از شرکت در این دوره از مسابقات فنی خاطرنشان کرد:ارتقای سطح سلامت دانشجویان،پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایجاد نشاط و شادی و غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد تلنگر برای دیگر دانشجویان جهت حضور در مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این المپیاد مسابقات مختلفی در ۱۰ منطقه و ۳۱ استانی که دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آن حضور دارد برگزار شده و آماده‌سازی،‌ اعزام و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به دوره‌های قبل داشته‌ایم.

رمضانی درباره میزبان بعدی هجدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: پس از پایان این دوره از مسابقات قرار است در نشستی که در هفته تربیت بدنی که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، میزبان دور بعدی معرفی شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان از برگزاری مسابقات کشوری پسران خبر داد و عنوان کرد: از هشتم شهریور تا چهاردهم در شش رشته ورزشی دانشجویان پسر در شهر تبریز به رقابت می پردازند.

ارسال نظرات