خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هریس با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند از دستگاه های خدمات رسان و بانک های استان خواست با تولیدکنندگان مدارا کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی هریس از مشوق های مالیاتی نتوانسته اند استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بیشتر واحدهایی که نتوانسته اند از مشوق های مالیاتی بهره مند شوند به علت اطلاع رسانی ضعیف بوده است.
وی افزود: وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت مشوق هایی برای واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در نظر گرفته اند تا زمینه توسعه و رونق شهرک های صنعتی فراهم شود انتظار دارند، دستگاه ها مشمولان را از چگونگی اجرای مشوق ها مطلع کنند.
خدابخش تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان نباید با پرداخت نشدن پول قبوض آب و برق خدمات واحدهای تولیدی را قطع کنند و باعث تعطیلی آنها شوند.
وی همچنین با بیان اینکه تکمیل بزرگراه تبریز-هریس-اهر جزو طرح های مهم و اهمیت دار استان است، گفت: بنا بر گزارش پیمانکاران از 50 کیلومتر باقی مانده این بزرگراه، 35 کیلومتر آسفالت ریزی و تا پایان امسال زیر بار ترافیک می رود.

خدابخش در سفر یک روزه خود به شهرستان هریس از واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی بیلوردی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها