نفرات برتر هفدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه کربلا معرفی شدند

با اتمام یک روزه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه کربلا از سراسر شهرستانهای استان مازندران، نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی، مدیر روابط عمومی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن ااره به خبر یاد شده، عمده هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را تشویق و ترغیب بیشتر خواهران شاغل در حفظ و درک مفاهیم قرآنی برای کاربردی نمودن آن در جامعه و خانواده بیان کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه کربلا ضمن اشاره به ارتقاء سطح کیفیو کمی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران این سپاه، حضور و مشارکت قریب به 70 حافظ و پژوهشگر علوم قرآنی نخبه  استان در این مسابقه را گواه  بر آن دانست و اظهار داشت: با همت  امور قرآنی تبلیغات سپاه و همچنین رابط فرهنگی خواهران سپاه کربلا، این دوره از مسابقات  طی روز چهارشنبه با حضور خواهران قرآنی در امامزاده ابراهیم(ع)  آمل برگزار گردید.

ابراهیمی گتابی افزود: این دوره مسابقات در  رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ (ده، پنج و سه جزء )و مفاهیم قرآن کریم  با حضور داوران شاخص قرآنی استان مازندران برگزار و در نهایت نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص شدند.

وی یادآور شد: در تحقیق خواهران رقیه فضلی از ستاد سپاه کربلا، مریم منزه از قائمشهر و سیده زهرا نجبایی از عباس آباد اول تا سوم شدند و در ترتیل، راضیه قربانی از بهشهر، لیلا جانبازی از ساری و زهرا پور چالی از فرودگاه به مقام های اول تا سوم رسیدند.

این مسئول در سپاه کربلا ادامه داد: در بخش مفاهیم قرآنی، خواهران صدیقه مهدی پور از بابلسر، سمیه خالق زاده ازبابل و رقیه خزایی از نوشهر  و همچنین در  رشته حفظ 10، 5 و 3 جزء قرآن کریم به ترتیب خواهران زینب شعبانی ، محبوبه زرین نیا  هر دو از بابل و سمیه واردی از فرودگاه ساری هریک در جزء های خود به مقام اول دست یافتند.

ابراهیمی گتابی عنوان کرد:  در پایان این دوره نفرات اول تا سوم  مسابقه از هدایا و لوح یادبود برخودار شده و تنها نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها