راهکار برون رفت از مشکلات ارزی عدم تبدیل پول ملی به ارز خارجی است/ یادواره شهدای تنکابن در مصلای شهر برگزار شد

اسلامی با تاکید بر حفاظت از ارزش پول ملی ایران افزود: راهکار برون رفت از این وضع ، تبدیل نکردن پول ملی به ارز خارجی بوده و مردم از خرید ارز خارجی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۰۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره سرداران و ۵۶۲ شهید تنکابن در مصلای شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

استاندار مازندران در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آغاز تحریم ها گفت: آمریکایی ها با نا امیدی از جنگ نظامی در سیاستی جدید اقدام به جنگ اقتصادی کرده و بر این باور هستند که با شروع این جنگ ، ارزش پول ملی ایران به صفر رسیده و سبب نارضایتی مردم می شود.

محمد اسلامی افزود: امریکایی ها معتقدند که با افزایش نارضایتی مردم در پی جنگ اقتصادی ، تکلیف نظام اسلامی یکسره می شود.

وی با تاکید بر حفاظت از ارزش پول ملی ایران افزود: راهکار برون رفت از این وضع ، تبدیل نکردن پول ملی به ارز خارجی بوده و مردم از خرید ارز خارجی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

استاندار مازندران ضمن ابراز امید واری از برخورد قاطع قوه قضاییه با اخلالگران در بازار ارز گفت: ما برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جان دادیم و در شرایط فعلی جامعه هم باید برای حفاظت از ارزش پول ملی ، تلاش ویژه کرده و نباید بگذاریم بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با تاکید بر تشکیل سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شهرستان ها گفت: سازمان تعزیزات حکومتی مراقب باشد تا اقلام با ارز دولتی ، گرانفروشی نشود.

وی همچنين بر همدلی و همراهی مدیران و مردم در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها