خبرهای داغ:

اردوهای جهادی 10 روزه طرح هجرت خوی در حال اجراست

امسال دانش آموزان جهادگر خوی در اردو های جهادی طرح هجرت 15 مدرسه را مرمت و بهسازی می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۸۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهيد غروبی سپاه خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: اردوی جهادی با هدف تحقق فرامین مقام معظم رهبری از طریق اجرای طرح های جهادی برای کمک به سازندگی و محرومیت زدایی و اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی آغاز شده است و در راستای ایجاد نشاط و ارتقاء توانمندی در بین دانش آموزان نقش مهمی ایفا می کند.

سرگرد پاسدار حسن سلطان فام داد: اردوهای جهادی در حقیقت راه و رسم زندگی کردن، زندگی در کنار همدیگر و یاد گرفتن کار و تلاش را برای دانش آموزان یاد می دهد  و دانش آموز ضمن فراگرفتن حرفه و آماده شدن برای کارآفرینی حس نوع دوستی و کمک به دیگران را نیز می آموزد.

وي گفت: اردوی 10 روزه جهادی بسیج دانش آموزی خوی 15 مدرسه را برای مرمت و بهسازی تحویل گرفته که با بهره گیری از  80 دانش آموز جهادگر بسیجی توانسته به حول و قوه الهی تاکنون 8مدرسه را آماده کند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزاي شهيد غروبي سپاه  خوی افزود: اعتبارات این طرح  اعم از وسایل و امکانات و استاد کاران به همت اداره آموزش و پرورش و سازمان بسیج سازندگی تامین شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات