مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان مطرح کرد :

آزادگان سرافراز نماد مقاومت،ایستادگی،پایداری هستند/ بایستی روحیه از خودگذشتگی و استقامت آزادگان به نسل های بعدی منتقل یابد

حجت الاسلام رفیعی گفت: آزادگان در گران بهایی هستند که در کوران سخت دفاع مقدس و دوران اسارت خوی وحشی گری صدامیان جنایتکار تحمل کردند و همواره برعقیده وباورهای خود استواربودند و رنج و سختی این مردان خدا کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان درجمع پاسداران و سربازان وظیفه،، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز اسلامی به میهن گفت: آزادگان و ایثارگران را آموزگاران درس ایستادگی ومقاومت دانست ،آزادگان با صبوری وایثار خود درپایبندبودن میثاق خود با امام بزرگوار و مقام معظم رهبری، همچنان پایدار هستند و خواهند ماند و این دلیر مردان بزرگ بقیة الشهدا ایران اسلامی هستند.

وی افزود : آزادگان گرانقدر سرمایه ها و اندوخته های جامعه بوده وبایستی روحیه ایثار و مقاومت آنان به نسلهای بعدی انتقال یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان ادامه داد:صدام جنایات و دشمنی بسیاری با شیعیان داشت و نابودی تفکر انقلاب اسلامی از اهداف صدام و همپیمانان او بود و ملت ایران در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ وعقیده ای محکم در مقابله بااین رژیم بودند.

حجت الاسلام رفیعی افزود:در این تهاجم همه جانبه همه دولت های زیاده خواه اعم از لیبرال و کمونیست، شرق و غرب و اروپا و آمریکا و کشورهای خاورمیانه برای تهاجم صدامیان علیه انقلاب ،این شجره طیبه اسلامی باهم ،هم سو وقسم شدند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها آواکس دادند، فرانسه هواپیمای میراژ داد و روسیه میگهای خود را در اختیار صدام قرار داد، حدود ۴۴ کشور کمک‌های مستیقیم و غیر مستقیم به صدام داشتند و ما پس از پایان جنگ تحمیلی از حدود ۲۰ کشور جهان اسیر داشتیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت و مسئولین ذی ربط می بایست همواره نسبت به امورات ومسائل آزادگان و خانواده هایشان اهمیت ویژه قائل شودتا متحمل رنج وسختی دیگری نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات