از سوی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان عنوان شد

تشریح راهکارهای بسیج حقوقدانان برای کاهش مفاسد اقتصادی

سازوکاری در برخی کشورهای دنیا برای شناسایی مفاسد اقتصادی وجود دارد به نام قانون سوت زنی که در آن افرادی که مفاسد را معرفی کنند از مزایایی بهره مند می‌شوند که مناسب است در کشور ما نيز به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان به ریاست آیت الله کعبی با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، ذبیح الله خداییان معاون حقوقی قوه قضائیه و جمعی از حقوقدانان با موضوع راهکارهای برون رفت از آسیب‌ها و مشکلات اقتصادی کشور در حوزه قوای سه گانه با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی در ساختمان مرکزی قوه قضائیه برگزار شد.

در این نشست مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اظهار کرد: سازوکاری در برخی کشورهای دنیا برای شناسایی مفاسد اقتصادی وجود دارد به نام قانون سوت زنی که در آن افرادی که مفاسد را معرفی کنند از مزایایی بهره مند می‌شوند که مناسب است در کشور ما نیز به آن توجه شود.

وی افزود: تشکیل قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، آسیب شناسی قوانین موجود همچون قوانین تعزیرات، ایجاد نهضت حقوق آموزی، رصد بازار از طریق آموزش ضابطین خاص و معرفی حقوقدانان نخبه و انقلابی به سازمان تعزیرات و دادگاه ها برای کمک از پیشنهادات ما برای کاهش مفاسد اقتصادی در کشور است.

ارسال نظرات