به همت حوزه های سپاه ناحیه امام حسین (ع) صورت گرفت ؛

تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند البرزی در قالب طرح «محله مهربانی» + تصویر

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند البرزی در قالب طرح «محله مهربانی» به همت حوزه های سپاه ناحیه امام حسین (ع) صورت گرفت .
کد خبر: ۹۰۴۶۴۷۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند البرزی در قالب طرح «محله مهربانی» به همت حوزه های بسیج ۱۱۵ شهید غفاری ، ۱۱۶ حضرت مریم (س) ، پایگاه بسیج  حضرت زینب(س) ،حجاب ، شهید جهانی سپاه ناحیه امام حسین (ع) صورت گرفت .

با همکاری حوزه های سپاه ناحیه امام حسین (ع) چندین فقره جهیزیه ویژه زوجین نیازمند استان فراهم شده که همزمان با عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به اجرای طرح" هر مسجد یک جهیزیه" در قالب محله مهربانی تصریح کرد : هدف از این طرح الگوسازی شایسته برای خیرین و جهت دهی به کمک‌های مردمی و تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج آسان و ایجاد پیوند و رابطه‌ی مستحکم بین جوانان و مسجد و بازخوانی نقش مهم و تأثیرگذار مسجد در ارائه خدمات اجتماعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این طرح با عنوان هر مسجد یک جهیزیه است در حالیکه در بعضی مساجد با استقبال خوبی روبرو شده و بیش از یک جهیزیه جمع آوری کرده ایم.

 

 

خبرنگار بسیجی : قریشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها