تور صنعتی بازدید تخصصی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد

تور صنعتی بازدید تخصصی از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد با حضور معاون محترم فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مسئول مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان و بسیجیان این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۷۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این بازدید با حضور سرهنگ پاسدار دکتر نمکی معاون محترم فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، مهندس فرشی ریاست محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، مهندس رجبی مسئول مرکز  بسیج مهندسین صنعتی استان البرز، مهندس فلاح نژاد فرماندار محترم شهرستان نظرآباد و جمعی از مسئولین کانون ها و اعضای کلینیک صنعتی این استان برگزار شد.

در این بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد با نام های واحد تولیدی ناب فروکتوز در حوزه شیرین کننده های مواد غذایی، واحد تولیدی پارمین جامه در حوزه البسه و پوشاک، واحد تولیدی سپهر چرم  خاورمیانه در زمینه تولید چرم مصنوعی بازدید شد.

در این خصوص مدیران این سه واحد تولیدی به تشریح زمینه فعالیت، روند خط تولید، توان بالقوه و بالفعل تولید خود، ضعف ها و کمبود ها و همچنین نیاز های خود برای تولید و ادامه فعالیت هرچه بهتر را توضیحاتی ارائه دادند و از ظرفیت بالای خود جهت تولید، با توجه به الگوی اقتصاد مقاومتی گفتند.

در حاشیه این بازدید که با پوشش رسانه ای سیمای مرکز استان و جمعی از اصحاب رسانه همراه بود معاون محترم سپاه امام حسن مجتبی(ع) جناب دکتر نمکی با توجه به ظرفیت و توان واحد های این شهرک و پتانسیل این شرکتها و کارخانجات قول در بوجود آوردن شرایطی مناسب برای پیگیری مطالبات این واحد ها در سطح استان را دادند.

دکتر نمکی  خاطرنشان کرد: نامگذاری سال های اخیر به نام اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری این مسئله را تداعی می کند که این مهم در راستای توسعه همه جانبه کشور از سوی نهاد حاکمیت تشخیص داده شده و آنچه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی لازم است عزم تمام مسئولان، تلاش تولید کنندگان در راستای ارتقای کیفیت و همدلی، همفکری و همراهی مردم با خرید و مصرف این کالاها است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در همین خصوص گفت: توسعه اقتصادی هر کشوری مستلزم کامل بودن مثلثی است که ضلع های آن کالای داخلی، تولید کننده و مصرف کننده است.
 مهندس فرشی با بیان اینکه  هر کشوری در اولین قدم برای توسعه و پیشرفت اقتصادی نیازمند اقداماتی زیربنایی و اساسی است که مهمترین آنها نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای داخلی در جامعه است، افزود: این مهم تحقق نمی یابد مگر زمانی که سه ضلع این مثلث آموزش های لازم را در حیطه وظایف و اختیارات خود در این زمینه دیده باشند و اینجاست که وظیفه مسئیولین سنگین می شود چرا که باید برای هر یک از این ضلع ها برنامه های خاص و ویژه طراحی و اجرا کنند.
وی با اشاره به اینکه کیفیت، ضامن فروش هر محصولی در تمام دنیاست،اظهار کرد: این موضوع باید با فراهم کردن شرایط لازم از سوی دولت و مردم، آنچنان در وجود تولید کنندگان پرورش داده شود که رقابت سالم را مهمترین هدف کار خود و تولید قرار دهند.
مسئول مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان البرز در جمع صاحبان صنایع و اصحاب رسانه هدف از برنامه ریزی در خصوص این بازدید را آشنایی مهندسین و متخصصین و دستگاه های دولتی و ....با توانمندی های صنعتی استان دانست و تاکید کرد: بازدید متخصصین از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی می تواند گامی بلند در راستای شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های صنایع استان و  نیز شناسایی مشکلات و رفع آنها باشد.

مهندس رجبی در همین راستا به تشریح ماموریت های کلینیک تخصصی صنعتی استان البرز که مستقر در ساختمان شرکت شهرک های صنعتی استان می باشد اشاره کرد و خاطر نشان کرد سازمان بسیج مهندسین با بهره گیری از ظرفیت های موجود از متخصصین و مهندسین کلینیک صنعت سعی در عارضه یابی و کمک به رفع موانع تولید و صنایع استان را دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات