بخشدار مرکزی ری:

خبرنگاران معضلات منطقه را به همراه راهکارها اعلام نمایند؛ خودم شخصا موضوعات را پیگیری می کنم

خبرگزاری بسیج: بخشدار مرکزی ری با اشاره به نقش مهم رسانه ها در توسعه کشور، گفت: خودم را پناه رسانه می دانم و از شما می خواهم مشکلات و معضلات منطقه را به همراه راهکارها به بخشداری اعلام نمائید خودم شخصا موضوعات را پیگیری می کنم.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۵۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

فاطمه فکوریان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه سال ها در حوزه رسانه کار کرده و با فضای رسانه به خوبی آشناست، افزود: ارتباط بخشداری با خبرنگاران ارتباط دوسویه است، نقد کردن خوب است اما نباید زود قضاوت کرد، جنس رسانه صبر و درایت است. وی ادامه داد: اینکه یک بخشدار خوب، متوسط یا ضعیف باشد، نداریم، بخشی از کار مربوط به تلاش ها و انتقادات و راهکارهایی است که از سوی رسانه ها مطرح می شود و بخشدار خوب کسی است که این موضوعات را در دستور کار قرار داده و پیگیری نماید تا کار ها سریع تر و شفاف تر سامان یابد. وی گفت: تمامی پیام هایی که در فضای مجازی برایم ارسال می شود شخصا مطالعه می کنم و سریع پاسخ می دهم. خبرنگاران می توانند از طریق حضوری و شفاهی، تلفنی  و یا فضای مجازی به همراه راهکار و پیشنهادات سازنده انتقال دهند و ما به سرعت اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بلوغ رسانه در چارچوب قانون می تواند در پیشرفت و توسعه کشور موثر باشد، اظهار داشت: ساماندهی فضای مجازی می تواند به عنوان پایلوت در شهرستان ری اجرا و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرد. ما هم در بخشداری برای تحقق این مهم می توانیم امکانات سخت افزاری را در اختیار شما قرار دهیم و خانه مطبوعات شهرستان با دعوت از اساتید همچون ادارات نسبت به آموزش ضمن خدمت و ارتقاء سطح دانش همکاران اقدام نماید.

فکوریان با بیان اینکه فرصت خدمت محدود است و ما وقت زیادی برای انجام کارها نداریم، افزود: مدیریت جدید در بخشداری برنامه محور است و گزارش 100 روزه از ابتدای پذیرش مسئولیت را آماده کرده ایم. وی گفت: برای ارتقای فضای رسانه شهرستان هم برنامه داریم و در همین راستا یکی از خبرنگاران را به عنوان مسئول دفتر بخشداری به کار گرفته ایم.

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به طور جدی پیگر امور هستم و هیچ مماشاتی با هیچ احدی حتی دوستان، آشنایان و بستکان خود ندارم؛ وی افزود: هر روز با دوربین شخصی خودم از مناطقه مختلف بویژه روستاها تصویر برداری می کنم و به هیچ احدی اجازه تبدیل اراضی کشاورزی به ساخت و ساز نمی دهم و ساخت و سازها به طور قطع تخریب خواهد شد.

وی با هشدار به متخلفان در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: اراضی کشاورزی شهرستان ری از مرغوب ترین زمینها و از ارکان اصلی تامین غذای جامعه و بخشی از محیط زیست است و تبدیل آنها به کارکردهایی به غیر از کشاورزی لطمات جبران ناپذیری به ثروت ملی کشور وارد می کند. ساخت ویلا کاری خود خواهانه است که امنیت غذایی کشور را در دراز مدت تهدید می کند.

فکوریان گفت: بخش مرکزی ری 40 معضل اساسی دارد از جمله: کانال های آب  که  بوی نامطبوع آن اهالی را آزار می دهد، طرح کمربندی دوم قم- تهران، ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی و نیز اشتغال از مهمترین آنها است که برای حل این مشکلات جلسات مختلفی با حضور فرماندار برگزار کرده ایم.

 

 

ارسال نظرات