دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی یزد مطرح کرد:

محور فعالیت‌های قرارگاه شهید احمدی روشن گفتمان سازی در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی است / لزوم یک‌صدایی و همدلی جریان دانشجویی در مطالبه گری از مسئولین

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های متنوع قرارگاه شهید احمدی روشن افزود: پیگیری مطالبات مردمی و گفتمان سازی در جامعه به‌منظور حل مشکلات و پیشرفت کشور، محور اصلی فعالیت‌های این قرارگاه است.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ محمدرضا بهزادی  بابیان اینکه در سال‌های گذشته جریان دانشجویی کشور تا حدودی از رسالت‌های اصلی خود و واقعیت‌های جامعه فاصله گرفت، افزود: باهدف احیای نقش دانشجویان به‌عنوان قشری موثر در راستای حل معضلات و پیشرفت کشور و پرداختن تخصصی‌تر به مشکلات کشور و جامعه؛ از سال ۹۳ قرارگاه شهید احمدی روشن در ذیل معاونت علم و اقتصاد سازمان بسیج دانشجویی تشکیل شد.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه این قرارگاه در تلاش است تا با رویکردی علمی و تخصصی و با اولویت اقتصاد، نیاز‌ها و مشکلات موجود در جامعه و کشور را شناسایی و بررسی کند، تصریح کرد: اعضای و دانشجویان فعال در این قرارگاه هم در سطح کشور و هم در سطح استانی به بررسی معضلات و پس‌ازآن مطالبه گری تخصصی از مسئولین می‌پردازند.

بهزادی اضافه کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن در موارد و موضوعات فراوانی همکاری نزدیکی با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان داشته و محتوای علمی به‌منظور مطالبه گری تخصصی و آگاه‌سازی و روشنگری را تأمین می‌کند.

وی در ادامه از گفتمان سازی در جامعه و آگاه‌سازی عمومی به‌عنوان یکی محور‌های اصلی فعالیت‌های قرارگاه شهید احمدی روشن یادکرد و اظهار داشت: از طرفی دانشجویان بسیجی در تلاش هستند تا از طریق آگاه‌سازی جامعه، پیگیری و انتقال مشکلات مردم به مسئولین و احصاء راه‌حل‌ها، امید را در مردم افزایش داده و گامی در راستای پیشرفت و آبادانی کشور بردارند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد در ادامه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام‌شده توسط قرارگاه شهید احمدی روشن پرداخت و اذعان کرد: برگزاری نشست‌ها و دوره‌های توانمندسازی دانشجویان با محوریت آشنا کردن دانشجویان با شیوه‌های مطالبه گری مؤثر ازجمله فعالیت‌های این مجموعه بوده که با استقبال مطلوبی روبرو شده است.

این فعال دانشجویی از تولید محتوا و آثار متنوع مکتوب در جهت توانمندسازی دانشجویان و روشنگری در بین این قشر را به‌عنوان دیگر فعالیت قرارگاه شهید احمدی روشن نام برد و افزود: تربیت دانشجویان توانمند در عرصه مطالبه گری، مطلع از نیاز‌ها و ضرورت‌های جامعه و ماهر در ارائه راهکار‌های مناسب برای حل معضلات و پیشرفت کشور در فعالیت‌ها و برنامه‌های این قرارگاه موردتوجه قرار دارد.

وی در پایان با تأکید مجدد بر لزوم یک‌صدایی و همدلی و همراهی فعالین دانشجویی کشور در مطالبه گری تخصصی و هدفمند از مسئولین در راستای حل معضلات، یادآور شد: دراین‌بین پرهیز از حواشی و سیاست زدگی از اصولی است که باید موردتوجه جدی‌تر تشکل‌های دانشجویی قرار بگیرد.
ارسال نظرات