خبرهای داغ:
هنرمند عرصه نقاشی و طراحی:

انتظار هنرمندان توجه و حمایت مسئولان است

یکی از هنرمندان عرصه نقاشی و طراحی در حاشیه نمایشگاه خود با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب یافته است، خواستار توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان از هنرمندان برای عرضه کارهای هنری شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

رویا خادم نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اگر مسئولان توجه و حمایت جدی داشته باشند هنرمندان نیز به راحتی می توانند مسیر پیشرفت و بروز استعدادهای خود را پیدا کنند در حالی که بیشتر صحبت های مسئولان حالت شعاری است.

وی اضافه کرد: وجود برخی محدودیت ها و تنگناها موجب می شود به جای هر نمایشگاه برای هر فرد هنرمند، نمایشگاه گروهی برای چندین هنرمند دایر شود که این مساله موجب می شود هنرمندان آثار خودشان را به صورت محدود به نمایش بگذارند.

خادم نژاد در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 63 اثر از شش هنرمند در زمینه های آبرنگ، سیاه قلم و مدادرنگی به نمایش گذاشته شده است.

انتظار هنرمندان توجه و حمایت مسئولان است

این هنرمند تبریزی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز دایر خواهد بود که علاقه مندان به آن می توانند تا عصر روز یکشنبه از آن بازدید کنند.

خادم نژاد این نمایشگاه را دومین تجربه گروهی خود عنوان و اضافه کرد: پیش از این در مکان های مختلفی نمایشگاه های انفرادی داشتم و استقبال خوبی هم بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها