تبریک استاندار به مناسبت روز خبرنگار

استاندار کردستان در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی این استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مراد نیا استاندار کردستان در آستانه روز خبرنگار در پیام خود به این مناسبت نوشت: هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده که فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور هستند.

بی شک، خبرنگاران و اصحاب مطبوعات استان کردستان از جمله کسانی هستند که دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی استان در همه ابعاد آن دارند که کارنامه کاری و عملکرد آنان به خوبی موید این مطلب است و امید دارم رسانه‌ها با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در شرایطی که کشور و استان نیازمند همدلی و آرامش بیشتر است با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان کمک کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در استان کردستان برای یکایک آنان از خداوند بزرگ آرزوی سعادت و بهروزی دارم و مطئنم در سایه تلاش و همدلی آینده روشن و توام با تعالی و پیشرفت در انتظار کردستان سرفراز خواهد بود.

بهمن مردانیا

استاندار کردستان

۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات